Home » Nieuws » Onze plannen voor voedselbos zijn goed ontvangen

Onze plannen voor voedselbos zijn goed ontvangen

De informatiemiddag voor omwonenden afgelopen zondagmiddag trok veel belangstelling. De presentaties binnen over de voedselbosplannen en de plannen voor de renovatie en bouw van de gebouwen hebben we twee keer gehouden omdat 80 mensen nu eenmaal niet in de woonkamer van de boerderij passen. De reacties waren enthousiast en er werden veel vragen gesteld.

De gasten konden ook buiten rondlopen, al of niet onder begeleiding van een van de twee aanwezige toekomstige voedselbosbouwers. Een scholier die enkele weken geleden mee had gedaan aan een plantochtend liet zelf haar familie zien waar de aanplant stond.

Stichting Juniper is verheugd over alle nieuwe contacten die deze middag zijn gelegd. Bij verschillende dichtbij-buren en iets-verder-weg-buren bleek ook de wens te bestaan om contact te blijven onderhouden. Hier zijn wij blij om.